KATEGORİLER

27 Ocak 2013 Pazar

peynirli omlet :d


AY'DA 4 KİLO VERMENİN YOLU :d

 

       Sizinde fazla kilolarınız varsa ve bu kilolardan kurtulmak istiyorsanız şimdi vereceğim tavsiyeler işinize çok yarayacak... Üstelik sevdiğiniz yiyeceklerden vazgeçmeden...

              Ben denedim ve 3 ayda 12 kilo verdim...Nasıl mı? Merak mı ettiniz?

         Öğünlerimi azaltarak örneğin tabağımı tıka basa doldurmak yerine bir yemek kaşığı yemek doldurarak başladım.Sabah kahvaltımı,öğle yemeğimi,akşam yemeğimi kesmeden ama azaltarak yedim...Eğer vaktiniz varsa haftanın 4  günü tempolu yürüyüş ekleyin bu tavsiyeme...Kendinize haftanın bir günü kalori günü yapın...Canınızın istediğini(cips,çerez,çikolata,vs.)yiyebilirsiniz...Kalori gününüz bittikten sonra tekrar tavsiyeme uyma zamanı...bol bol sıvı tüketin.Sabahları bir bardak taze sıkılmış c vitamini bol olan meyve suyu için. Akşam 5'den sonra ağır yiyecekler kesinlikle tüketmeyin...Şekeri,tuzu,unu hayatınızdan çıkarın...

                  Göreceksiniz bu tavsiyeler gerçekten çok işinize yarayacak kendinizi daha zinde daha mutlu hissedeceksiniz...

          Ben 46 bedenden 36 bedene kadar düştüm...Üstelik sağlığınızdanda olmadan...


                                                   PeYnİrLi OmLeT'ten :D

  

Hiç yorum yok: